Heb je last van pigmentvlekken, vaatjes, is je huid vlekkerig en stoor jij je hieraan?

Wil je graag een mooie en egale huid? En weten wat er voor jou mogelijk is?

Niet elke pigmentvlek is hetzelfde en dus ook niet de manier van behandelen.

Wij bij Total Skin Clinic, werken we met verschillende technieken en hebben de kennis om elke pigmentvlek op de beste manier te kunnen behandelen.

Met laser

Wanneer het pigment in de diepere huidlagen ligt adviseren wij om dit te behandelen met lasertherapie. Met laser therapie kunnen wij pigmentvlekken , zonschade en ouderdomsvlekken behandelen. De therapeut zal tijdens het intake gesprek een persoonlijk behandelplan opstellen.

Met medische peeling

Als pigmentvlekken oppervlakkiger in de huid liggen, werken we met medische peeling en combineren dan ook wel met laser. We hebben verschillende medische peelings die geschikt zijn voor ieder huidtype. Ook met een getinte/donkere huid kun je een peeling ondergaan. ook hier zal de therapeut tijdens een intake een persoonlijk behandelplan opstellen.

Met medisch LED licht

We behandelen met LED, met name wanneer de vlekken het gevolg zijn van huidaandoeningen zoals melasma, post-inflammatoire hyperpigmentatie (PIH) of andere vormen van hyperpigmentatie. LED-lichttherapie kan helpen bij het verminderen van pigmentvlekken door de huid te stimuleren en de melanineproductie te reguleren. Ook hier zal de therapeut samen kijken wat het beste voor jou is.

Kies je voor Total Skin Clinic

DAN KIES JE VOOR:

• De beste medische lasers en peelings voor snel resultaat.
  • Meer dan 20 jaar ervaring.
  • Ervaren Hbo therapeutes en verpleegkundigen.
  • Gratis en vrijblijvend huidtransformatie gesprek.
  • Aangesloten bij de  V&VN.
  • Erkend door (bijna) alle zorgverzekeraars.
Ben lief voor jezelf

Laat je huid onze 'zorg' zijn.

Total skin Clinic

× Hoe kan ik je helpen?