ROODHEDEN

Geeft het spiegelbeeld je een vervelend gevoel em maken de rode oneffenheden je onzeker?
We begrijpen wat  het emotioneel met je kan doen. Vind je het tijd om de pijnlijke situatie te doorbreken en je weer goed te voelen als je in de spiegel kijkt?
onder dan de mogelijkheden en de oplossingen die wij bij Total Skin Clinic te bieden hebben. die niet alleen de roodheden zullen verzachten, maar je ook weer beter laten voelen.
Jong of oud, iedereen krijgt in zijn leven wel eens te maken met roodheden in zijn of haar gezicht. Het kan een klein gesprongen vaatje zijn, zichtbare adertjes op de wangen of algehele roodheid met ontstekingen.

welke roodheid heb jij?

Couperose

Couperose kenmerkt zich door de aanwezigheid van vele kleine gesprongen bloedvaatjes in het gezicht en / of het decolleté.
Dit verschijnsel komt over het algemeen vaker voor bij vrouwen en bij mensen met een blanke huid. Couperose ontstaat door diverse oorzaken, waaronder erfelijkheid, alcoholgebruik, roken en temperatuur schommelingen.

Rosesea

Rosacea is een chronische huidaandoening die gekenmerkt wordt door een rood verkleurde huid in met name het gebied rond de neus en wangen. Er zijn gesprongen  bloedvaatjes zichtbaar, maar vaak ook rode bultjes en puistjes. De meeste patiënten die rosacea hebben denken dat ze ‘gewoon’ last hebben van acne. Dit komt met name door de aanwezigheid van de pukkeltjes in het aangedane gebied. Rosacea heeft echter niets met acne te maken.

Zonnehals

Zonnehals is een veel voorkomende verandering van de huid in de hals. Deze wordt veroorzaakt door langdurige blootstelling aan de zon. De aandoening wordt vaak gezien bij mensen van middelbare leeftijd.
Bij.een zonnehals is er sprake van een roodbruine verkleuring van de huid van de hals. Deze is min of meer symmetrisch aan de zijkanten gelokaliseerd en heeft vaak een vrij scherpe en grillige begrenzing met de normale huid.

Spider naevus

Een spider naevus is een plaatselijke verwijding van een klein huidvaatje. Het ziet eruit als een kleine rode stip met kleine uitlopers (zoals een spin). Het wordt veelal gezien bij zwangere vrouwen, maar is iets van alle leeftijden en komt bij zowel mannen als vrouwen voor. Een spider is onschuldig en zal nooit kwaadaardig worden, maar is vaak cosmetisch gezien wel storend.

Angioom

Angioom , ook wel bloedblaasjes genoemd. Zijn kleine, kersenroodkleurige blaasjes gevuld met bloed. Deze huidblaasjes kunnen ook wat verheven zijn. We zien ze vaak  op de romp. Er is geen medische noodzaak om ze te behandelen. Maar worden vaal als ontsierlijk gezien.

Voeg je koptekst hier toe

× Hoe kan ik je helpen?