Tanden bleken

Stralend witte tanden wekken sympathie en vergroten je zelfvertrouwen! Het is dus niet zo gek dat het bleken van tanden populair is. Toch bestaan er nog veel vragen over dit onderwerp. Is het wel veilig, welke methodes zijn er en is het effect blijvend? Op deze pagina geven wij meer informatie over de oorzaken van de verkleuring van tanden en wat wij voor u kunnen betekenen.

smile-2

Oorzaken voor de verkleuring van het gebit

Levensstijl en eetgewoonten zijn belangrijke oorzaken voor de verkleuring van het gebit. De dagelijkse consumptie van sigaretten, thee, koffie en wijn zorgen voor een sterke aanslag en tasten het glazuur van de tanden aan. Andere oorzaken zijn het verouderingsproces, afwijkingen aan het gebit, medicijngebruik en ontwikkelingsstoornissen. De natuurlijke ‘witheid’ van tanden verschilt echter van persoon tot persoon, waardoor niet iedereen in dezelfde mate last heeft van verkleuring.

Bleekmethode / de behandeling

Bij Total Skin Clinic bieden wij een veilige en pijnloze bleekmethode aan die de oorspronkelijke kleur van uw tanden herstelt. Alle gebruikte producten zijn gegarandeerd 100% peroxidevrij, toxicologisch getest en voldoen aan alle strenge EU-richtlijnen. Voor aanvang van de behandeling bepalen wij met behulp van een zogenaamde ‘shadeguide’ de huidige kleur van uw tanden. Hiermee is tevens het resultaat na afloop van de behandeling beter te bepalen. Tanden worden gepoetst en voorbehandeld met een speciale – niet schadelijke –  vloeistof, welke aangebracht wordt met een borsteltje. Het daadwerkelijk bleken van de tanden gebeurt door middel van een LED lamp.

Kijk voor meer informatie over de door ons gehanteerde bleekmethode op: http://www.fizziqsdentalwhitening.com

Het resultaat

Het uiteindelijke resultaat hangt af van de oorspronkelijke kleur van de tanden en de conditie van het gebit voor aanvang van de behandeling. Doorgaans kan een verbetering van 6 tot 12 tinten worden gerealiseerd. Na de behandeling zijn levensstijl, eetgewoonten en de verzorging van het gebit van invloed op de houdbaarheid van het eindresultaat.

Vip jaar abonnement tanden bleken

Het hele jaar door mooie en stralend witte tanden? Kies dan voor ons VIP abonnement.

Je betaalt dan elke maand een vast bedrag van € 24,95 en ontvangt dan:

– 2 behandelingen in onze kliniek
– 4 x de ‘Constant White’ thuisverzorging
– 1 x een thuiskit incl. lampje
– 1 x een gratis navulling van 6 behandelingen voor de thuiskit t.w.v. € 35,00
– Ontvang een jaar lang 10% korting op losse producten van Fizziqs Dental Whitening

Voordelen:

– Voor € 24,95 per maand altijd verzorgde en stralend witte tanden
– Altijd de juiste thuisverzorging bij de hand
– Profiteer van extra kortingen

Voorwaarden:

– Abonnement is persoonsgebonden en niet overdraagbaar